Fractieweekend Stadskanaal: Focus op Teambuilding en Kennis

Door Danny Kolthof op 16 oktober 2024

Afgelopen weekend vond ons jaarlijkse fractieweekend plaats in het City Hotel Stadskanaal, waar het team samenkwam voor een intensief programma gericht op teambuilding en het versterken van onze gezamenlijke doelen.

We begonnen met een evaluatie van het jaarplan en vervolgden met diepgaande gesprekken. Zaterdag stond in het teken van fysieke en mentale uitdaging, met een energieke kickboksles onder leiding van Wilma Hassinck, gevolgd door een inspirerende motietraining van Dennis Bouwman. Beide sessies zorgden ervoor dat het team sterker en hechter werd.

Met frisse ideeën en een versterkte teamgeest zetten we nu de volgende stappen in ons politieke werk. Het weekend was een succes voor ons als team, en we zijn klaar voor de komende periode!

Danny Kolthof

Hoi, mijn naam is Danny Kolthof, ik ben 27 jaar oud en studeer Commerciële Economie aan de Hanzehogeschool. In mijn vrije tijd stap ik graag op de racefiets of ga ik lekker uitgebreid koken. Ook ben ik verslaafd aan luisterboeken en ben ik regelmatig in de bioscoop te vinden. Waarom zit jij bij de PvdA?

Meer over Danny Kolthof